فوت و فن مربای به خوشرنگ قرمز خانگی یک کیلویی ساده و سریع

تفریحی
تفریحی
فوت و فن مربای به خوشرنگ قرمز خانگی یک کیلویی ساده و سریع
ن : لیلا تهامی ت : سه شنبه 15 آذر 1401 ز : 18:46 | +

فوت و فن مربای به

خواص مربای به چگونه مربای به درست کنیم علت نرم شدن مربای به نکات پخت مربای به

فوت و فن مربای به با خواص بیشمارش، این مربا مخصوص فصل پاییز و زمستان می‌باشد. مصرف به برای تقویت قلب و تقویت بینایی توصیه می‌شود. برای زیبایی جنین داخل رحم و همچنین رشد کودک به مصرف کنید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله فوت و فن مربای به در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

 
مواد لازم برای مربای به
میوه به یک کیلو
شکر یک کیلو
آب ۹۰۰میلی لیتر
پودر هل مقداری
آب لیمو مقداری

فوت و فن مربای به

 
 

مرحله اول

پس از اینکه میوه را شستید آن را با پوست خرد کنید ابعاد خرد کردن شما کاملا سلیقه ای میباشد. آب را درون قابلمه بریزید و نصف شکر را به آن اضافه کنید ظرف را روی حرارت متوسط اجاق گاز قرار دهید.

 
 

مرحله دوم

صبر کنید تا شکر کاملا درون آب حل شود و شروع به جوشیدن کند، اکنون زمان آن رسیده که به را به آب اضافه کنید. در قابلمه را ببندید و حرارت شعله را کم کنید. در در طول زمان پخت الباقی شکر را کم کم اضافه کنید.

 
 

مرحله سوم

اجازه دهید تا برای ۶۰ الی ۷۵ دقیقه با حرارت بسیار پایین و در بسته قابلمه مربا بپزد. هنگامی که شهد مربا رقیق شد آبلیمو و هل را به آن اضافه کنید و ۳۰ دقیقه دیگر اجازه دهید تا مربا با حرارت پایین بپزد.

 
 

مرحله چهارم

صبر کنید تا شهد غلیظ شود و رنگ مربا بهتر و خوشرنگ تر شود. اجاق گاز را خاموش کنید. با دم کنی در قابلمه را ببندید و برای ۲۴ ساعت به آن استراحت دهید تا خنک شود. مربا را درون شیشه بریزید و درون یخچال قرار دهید.

 
 

نکات پخت مربای به

برای اینکه به در هنگام پخت نرم نشود شکر را در ابتدای آشپزی روی به بپاشید بعد آب را اضافه کنید. با حرارت کم بپزید و در هنگام پخت درب قابلمه را ببندید. برای رنگ بهتر از قابلمه مسی سفید رنگ استفاده نمایید.

 
 

علت نرم شدن مربای به

برای اینکه رنگ مربا قرمز شود باید آن را دم بگذارید. نباید زمانی که داغ است آن را درون شیشه بریزید. باید برای یک شب تا صبح مربا در دمای محیط خنک شود. اگر احساس کردید مربا رقیق است آن را دوباره چند جوش بدهید.

 

منبع : آشپزباشی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com